toggle content
0
Krepšelis
Susisiekite: 8 684 18384

info@bikko.lt

Kategorijos
Ieškoti
Template Settings
 

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Norėdami sutaupyti Jūsų brangų laiką, mes pateikėme dažniausiai pirkėjų užduodamus klausimus
ir atsakymus į juos.

1.    Kaip pasirinkti rėmo dydį? Kas yra dviračio rėmo dydis?


Dviračio rėmo dydis apsprendžia paties dviračio dydį, pagal kurį galima įvertinti, ar pasirinktas modelis atitinka individualius kliento poreikius. Siekiant nustatyti tinkamą rėmo dydį, dažniausiai pakanka žinoti dviratininko ūgį.
 
2.    Kaip pasirinkti dviratį, jei nežinau, koks būtų tinkamiausias?
 
Užpildykite kontaktų formą, nurodydami informaciją: kokio tipo vietovėje Jūs ketinate važinėti, kaip dažnai planuojate naudoti dviratį, kokia maksimali suma planuojama išleisti dviračiui ir kitus Jūsų reikalavimus būsimam dviračiui. Tą pačią informaciją ir visus kitus atsakymus Jums suteiks mūsų konsultantai, kurie patars ir pasiūlys tinkamiausią pagal technines savybes ir atitinkamo kainų lygio dviratį.
Išsamius aprašymus apie įvairių tipų dviračius ir jų paskirtį galima rasti čia, o informaciją kaip išsirinkti tinkamą dviratį čia.

3.    Ar internetu užsakytas dviratis atsiunčiamas surinktas?

Dviratis, įsigytas BIKKO.lt internetinėje dviračių parduotuvėje, siunčiamas originalioje gamintojo pakuotėje (jei nenurodyta arba užsakymo metu nepasirinkta kitaip). Tokia pakuotė užtikrina maksimalų saugumą dviračio transportavimo ir sandėliavimo metu bei padeda išvengti galimų pažeidimų. Originalioje pakuotėje dviratis dažniausiai būna su išimtu priekiniu ratu, neįsuktais pedalais, neįstatyta sėdyne bei vairu, taip pat gali reikėti sureguliuoti jo stabdžių ir pavarų perjungimo sistemas. Prieš pradedant naudotis dviračiu, jį būtina teisingai surinkti ir sureguliuoti arba tai pavesti atlikti specializuotam servisui, kuris montavimo ir reguliavimo paslaugą atliks profesionaliai ir greitai (tai gali kainuoti nuo 15 iki 30 €, priklausomai nuo dviračio sudėtingumo).
Rūpindamiesi kliento patogumu ir komfortu, mes galime pasiūlyti Jums pilną dviračio surinkimo prieš pristatymą paslaugą, kuri kartu su pristatymu papildomai kainuos tik 19,90 € už vieną dviratį. Į dviračio surinkimo ir pristatymo XL pakuotėje paslaugą įskaičiuota: rato, sėdynės bei vairo įstatymas, pilnas pavarų perjungimo sistemos ir stabdžių sureguliavimas bei jo pristatymas Jums didelėje kartoninėje dėžėje tik su išsuktais pedalais ir į šoną nusuktu vairu.

4.    Man tikrai patinka Jūsų pasiūlytas dviratis, tačiau kaina...

BIKKO.lt siekia, kad kiekvienas parduotuvės klientas būtų visiškai patenkintas pas mus įsigytu dviračiu. Todėl mūsų parduotuvė suteikia galimybę derėtis dėl einamų metų kolekcijos dviračių kainų ar senesnių modelių, kurie nėra akcijų prekės. Dviračiams, kurie parduodami su sumažinta kaina, jau yra pritaikyti specialūs pasiūlymai, tačiau Jūs galite tikėtis papildomų ir išskirtinių pasiūlymų asmeniškai Jums.

5.    Jei nerandu mane dominančios prekės, ar galėtumėte pasiūlyti kažką tinkamo?

Taip. Jei nerandate Jus dominančios prekės mūsų internetinėje parduotuvėje, prašome susisiekti su mumis nurodytais kontaktais, ir mes Jums galėsime pasiūlyti alternatyvius variantus.

6.    Pateikus užsakymą, nebuvo gautas užsakymo patvirtinimas. Ką daryti toliau?

Pateikus užsakymą, jis patenka į laukiančių užsakymų eilę. Tuo metu gali būti tikrinamas Jūsų išsirinktos prekės prieinamumas, t.y. ar ji yra mūsų arba gamintojo sandėlyje. Su Jumis telefonu arba elektroniniu paštu susisieks mūsų konsultantas ir pateiks galimas alternatyvas ir/ar pristatymo terminus. Patvirtinus prekės prieinamumą, Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas su užsakymo patvirtinimu arba išankstinė sąskaita su tolimesnėmis instrukcijomis.

 

7.   Užsakymą pateikiau. Per kiek laiko gausiu savo prekes?

 

Kurjeriai dažniausiai atveža prekes per 1 darbo dieną, priklausomai nuo laiko, kada pateikiamas užsakymas. Siunčiant registruotu paštu – siunta dažniausiai gaunama per 2–4 dienas. Tais atvejais, kai prekę reikia užsakyti iš gamintojo, pristatymo terminą Jums praneš mūsų konsultantai.

 

8.   Matau, kad pristatote per OMNIVA kurjerius. Ar pristatote ir į jų paštomatus?

 

Mes bendradarbiaujame su rinkos lyderiais – OMNIVA kurjerių tarnyba, kuri taip pat turi ir platų paštomatų tinklą. Nurodžius komentare Jums artimiausią OMNIVA paštomatą, galėsime pristatyti į jį! Kaina tokia pati kaip ir siunčiant per kurjerius. Dėmesio: paštomatu siunčiamos prekės negali būti didesnės nei nurodyta OMNIVA tinklapyje. Šiuo būdu galime siųsti tik NEDIDELES SIUNTAS! Būtinai nurodykite TIKSLŲ SAVO TELEFONO NUMERĮ! Kitu atveju, negalime garantuoti, kad prekė(-s) bus pristatytos laiku ar tinkamam gavėjui!

 

9.   Kur galima apžiūrėti prekes gyvai? Ar yra galimybė pirkti atvykus į vietą?

 

Sandėlyje turimus dviračius bei aksesuarus galima apžiūrėti bei įsigyti Šiauliuose (Kreivoji g. 37), Vilniuje (Šeimyniškių g. 21) bei Klaipėdoje (Galinio Pylimo g. 28). Mūsų parduotuvės konsultantai padės išsirinkti Jums tinkamiausią dviratį ar aksesuarus/priedus! Žinoma, visada geriausia prekę rezervuoti iš anksto, atlikus užsakymą internetu.