toggle content
0
Krepšelis
Susisiekite: 8 684 18384

info@bikko.lt

Kategorijos
Ieškoti
Template Settings
 

Garantijos

Mes, kaip pardavėjas, teikiame garantinio aptarnavimo paslaugas. Daugeliui mūsų parduotuvėje įsigytų prekių suteikiama minimali 2 metų garantija, kuri galioja su prekės įsigijimą įrodančiais dokumentais ir (arba) garantiniu pasu. Atskirais atvejais, gamintojai gali suteikti ilgesnį arba trumpesnį garantinio aptarnavimo laikotarpį, apie tai nurodydami prekės aprašuose ir (ar) kartu su preke pateikiamuose dokumentuose.

 

Tokiu atveju, taikomas gamintojo suteiktas garantinio aptarnavimo laikotarpis ir sąlygos. Įvykus garantiniam atvejui, prekė su įsigijimo dokumentais turi būti pateikta įmonei UAB „JW Trade“ (BIKKO.lt parduotuvės savininkė).

 

BIKKO.lt parduoda dviračius supakuotus originalioje gamintojo pakuotėje, jei nenurodyta kitaip arba neužsakyta papildoma surinkimo / pakavimo paslauga. Tik teisingai ir tinkamai supakuotas dviratis gali būti saugiai sandėliuojamas ir transportuojamas.  

 

Dviratis originalioje pakuotėje dažniausiai būna su nuimtu priekiniu ratu, neįstatyta sėdyne ir vairu bei nesusuktais pedalais. Dviračio surinkimas nėra sudėtingas procesas ir tam reikia tik keleto skirtingo dydžio raktų / įrankių ir atitinkamų žinių, tačiau rekomenduojama tai atlikti turint įgūdžių arba su kvalifikuotų dviračio meistrų pagalba.

 

Po pirmų 2–4 savaičių važinėjimo dviračiu arba nuvažiavus apie 100 km yra primygtinai rekomenduojama atlikti dviračio apžiūrą – sureguliuoti pavarų perjungimo ir stabdžių sistemas, suvaržyti ir patikrinti visus mazgus. Turint tam tikrus techninius sugebėjimus, tai galima atlikti pačiam arba už papildomą mokestį šią paslaugą gali atlikti bet kuri specializuota dviračių parduotuvė ar remonto dirbtuvės. Dviratis yra mechaninė transporto priemonė, todėl ši apžiūra yra būtina norint saugiai ir teisingai toliau eksploatuoti įsigytą dviratį bei išvengti galimų gedimų ir susižalojimo ateityje.

 

Sugedus dviračiui ar kitai BIKKO.lt parduotuvėje įsigytai prekei, visų pirma prašome susisiekti su mumis nurodytais telefonais bei būtinai parašyti laišką elektroniniu paštu info@bikko.lt, kad būtų identifikuota gedimo priežastis bei nuspręsta dėl jų pašalinimo priemonių ir galimybių. Sugedusių prekių ar jų dalių siuntimo išlaidas į BIKKO.lt apmoka Pirkėjas. Gavę sugedusią prekę ir pasitvirtinus, kad gedimas įvyko ne dėl mechaninių pažeidimų ar netinkamo naudojimo, bet dėl gamintojo defekto, mes per kaip įmanoma trumpesnį laikotarpį prekę suremontuojame arba pakeičiame prekę nauja tinkamos kokybės preke, jei tai esminis prekės defektas (prekė neremontuotina arba detalės nekaičiamos). Dėl gamintojo defekto pakeista arba suremontuota prekė išsiunčiama Pirkėjui nemokamai.